Aquesta foto s'ha de comparar amb la del principi, canvi abismal...
6 comentaris:
Anònim
ha dit...
Ostres, quin canvi!! Amb lo petitet que era en nèixer... S'està fent gran molt ràpid i ja es veu que no passa gana, amb aquests mofletes! Un petó per tots tres!!
Molt be familia, que us ha costat, però ara que us hi heu posat, l'arribada del Sergi està documentadíssima! Be, i ara ja ens queda poquet per veure el Sergi "en vivo y en directo", quines ganes!! Un petonàs, guapos
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Placa de Vídeo, I hope you enjoy. The address is http://placa-de-video.blogspot.com. A hug.
6 comentaris:
Ostres, quin canvi!! Amb lo petitet que era en nèixer... S'està fent gran molt ràpid i ja es veu que no passa gana, amb aquests mofletes!
Un petó per tots tres!!
Molt be familia, que us ha costat, però ara que us hi heu posat, l'arribada del Sergi està documentadíssima!
Be, i ara ja ens queda poquet per veure el Sergi "en vivo y en directo", quines ganes!!
Un petonàs, guapos
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.
jejeje per fi he vist un bany en directe! jijiji
què guapo i simpàtic que està!
un petó!
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Placa de Vídeo, I hope you enjoy. The address is http://placa-de-video.blogspot.com. A hug.
Gracies per intiresnuyu iformatsiyu
Publica un comentari a l'entrada